تصاویر حرکت نمادین هیئت آزادگان با لباس اسارت در شب شام غریبان اباعبدالله الحسین 1391

آزادگان هیئت فرهنگی مذهبی آزادگان شهرستان بیرجند با پوشیدن البسه اسارت ( لباس هایی به رنگ زرد که روی آن کلمه WP به معنای اسیر جنگی چاپ شده است ) و با در دست داشتن فانوس در خیابان های سطح شهرستان حرکت کرده و سپس با حضور بر سر مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس ، به نوعی اسارت حضرت زینب (س) و اهل بیت امام حسین (ع) را تداعی نمودند و به عزاداری شب شام غریبان اباعبدالله پرداختند.
حضور دوربین صدا و سیمای استان خراسان جنوبی و جمعی از خبرنگاران و تهیه گزارش تصویری از این ماسم از حواشی این مراسم بود.








+ نوشته شده در دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت 10:45 توسط هیئت آزادگان
|
وبگاه حاضر، یک وبلاگ کاملا مذهبی است که به هیئت فرهنگی مذهبی آزادگان شهرستان بیرجند وابسته می باشد. این هیئت، تنها محفل در استان خراسان جنوبی و از معدود محافل در کشور می باشد که اعضای آن همگی از جانبازان و آزادگان سرافرازان هشت سال دفاع مقدس اند. این گروه فعالیت خویش را از مدت ها قبل و با نام گروه فرهنگی_هنری آزادگان آغاز نمود اما پس از مدتی و با همت بزرگوارانی همچون حاج غلامرضا رخشانی، حاج غلامرضا رضایی، حجت اله اربابی، محمد حسین چهاردهی و . . . اقدام به تأسیس هیئت و موسسه ای فرهنگی به همین نام نمود. استقبال بسیار زیاد دانشجویان، جوانان و دیگر اقشار مردم از فعالیت های مذهبی، هنری و فرهنگی این هیئت ما را بر آن داشت تا با ثبت این وبلاگ در فضای مجازی نیست به دفاع از ارزش های انقلاب و امام راحل بپردازیم.